
بروزرسانی: 01 تیر 1404
JIM ROOT در ساخت موسیقی جدید SLIPKNOT: با "نوشتن، کتاب قانون وجود ندارد"
در مصاحبه جدید با شرکت موسیقی آندرتونز، SLIPKNOT گیتاریست جیم روت از او در مورد روند ترانه سرایی و اینکه آیا او "نوازنده ریف" است یا کسی که ترانه ها را با "رویکرد تئوریک" بیشتر می سازد، سوال شد. او پاسخ داد (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): "هنوز دارم سعی می کنم آن را بفهمم. فکر می کنم این (چیز) ابدی است، زیرا (با) نوشتن، هیچ کتاب قانونی وجود ندارد. شما می توانید آن را هر طور که به نظرتان می رسد انجام دهید، خواه نودل زدن روی مبل باشد. و سپس چیزی به سمت شما می آید یا روبروی آن نشسته است ابزارهای حرفه ای ریگ یا اگر در تمرین گروه باشد و سپس درامر چیزی بنوازد و بعد شما هم همراه با آن چیزی بنوازید و یک نفر مثل "این چی بود؟" و سپس می تواند به یک آهنگ تبدیل شود.
"شما می شنوید که بسیاری از مردم می گویند یک آهنگ خودش می نویسد، و گاهی اوقات این اتفاق می افتد، و زمانی که اتفاق می افتد، آن ها واقعاً آهنگ های خوبی هستند." جیم توضیح داد. "یا ممکن است آهنگی باشد که شما فقط سال ها روی آن کار می کنید و فقط در فرم دمو باقی می ماند و سپس دوباره آن را مرور می کنید. و شاید یک سال پس از شروع کار روی آن، آن را به گونه ای دیگر بشنوید، و مانند، "اوه، یک دقیقه صبر کنید." و ناگهان، چیزی باز می شود و به همین دلیل است که فکر می کنم، در بسیاری از مواقع در صنعت سینما، آنها را هرگز رها نمی کنند با کاری که ما در استودیو انجام می دهیم نیز صادق است در نهایت گوشت را قطع کنی یا هر چیز دیگری، می دانی منظورم چیست.
"زمانی که ما روی (2019) کار می کردیم "ما از نوع شما نیستیم" (آلبوم)، این عمیق ترین چیزی بود که ما توانستیم در یک رکورد ثبت کنیم." ریشه آشکار کرد. "منظورم این است که من کار بر روی آن ضبط را چند سال قبل از اینکه حتی با هم برای انجام پیش تولید برای آن انجام دهیم، شروع کردم. و ما آنقدر آهنگ داشتیم که کار به جایی رسید که نشستن با دلقک (نوازنده ضربی شاون کراهان) و (خواننده) کوری (تیلور) و (تهیه کننده گرگ) صادقانه، ما فقط سعی می کردیم بفهمیم که "کدامیک را می بریم؟" چون می دانید، پول در این زمان قطع می شود و زمان استودیو در این زمان قطع می شود و یک ضرب الاجل وجود دارد، یک برنامه زمان بندی وجود دارد و یک بودجه وجود دارد، و شما این پنج آهنگ اضافی را دارید که باید بفهمیم کدام یک آنهایی که ما روی آنها تمرکز می کنیم. و این مانند، "عیسی، چگونه این را بفهمیم؟"
در پاسخ به این سوال که آیا داشتن پول و زمان کمتر در استودیو خلاقیت بیشتری را القا می کند یا اینکه ترجیح می دهد در زمان ساخت آلبوم های جدید آزادی بیشتری داشته باشد؟ ریشه گفت: "گفتن این سخت است زیرا ما فرصت کافی برای انجام هیچ کدام از این دو را نداشته ایم تا آن را بفهمیم. مثلاً چند بار می خواهید در زندگی و حرفه خود رکورد بسازید؟ شما در حال بازی هستید. به طور مداوم - شما ممکن است صدها یا هزاران برنامه را اجرا کنید - اما در طول حرفه خود فقط 6 یا 7 بار در استودیو حضور خواهید داشت از چیزهایی که همیشه یک منحنی یادگیری وجود دارد، اما من فکر می کنم که ما در برخی موارد واقعاً خوب کار می کنیم این به ما الهام بخش خواهد شد که واقعاً در اعماق کاوش کنیم و آنچه را که به دنبال آن هستیم، پیدا کنیم."
ریشه همچنین در مورد ترانه سرایی و نوازندگی شیمی خود با همکار صحبت کرد SLIPKNOT گیتاریست میک تامسون. از او پرسیده شد که آیا فکر می کند نقش او این است که چه چیزی را زیبا کند میکقراره بازی کنه جیم او گفت: "این بستگی به آهنگ، روند نوشتن دارد، اینکه آیا چیزی است که من در خانه به ذهنم رسیده است، آیا این یک موقعیت گروه است یا اینکه آیا این یکی از مواردی است که کسی چیزی را می شنود و سپس ما شروع به کار روی آن می کنیم. اما اگر در خانه هستم و تنها دلیلی که در مورد این موضوع صحبت می کنم این است که این چیزی است که بیشتر با آن آشنا هستم، همیشه با فکر کردن به چیزی می نویسم. میک قرار است انجام دهد، اما چه دلقک یا (پرکاشنیست مایکل) پفاف یا هر یک از بچه های دیگر قرار است این کار را انجام دهند، و من همیشه به ترک فضا فکر می کنم. تنها سوال این است که چیست؟ کوری می خواهم انجام دهم؟ بنابراین، اگر یک تنظیم چهار یا پنج دقیقه ای بنویسم و \u200b\u200bآن را تنظیم کرده باشم، بنابراین یک مقدمه وجود دارد و سپس یک ردیف شعر و سپس یک پیش کر و یک کر و سپس یک بخش هشت وسطی یا یک تفکیک وجود دارد. و سپس همه چیز تکرار می شود یا هر چیز دیگری، ممکن است آن را به او بدهم و او ممکن است بخواهد یک آواز بخواند که من فکر می کردم یک بیت است یا ممکن است این بخش کوچک پیش از کر را انتخاب کند و بخواهد که این قسمت باشد. آیه بنابراین من باید با آنچه می نویسم آزاد باشم تا با آنچه در ذهنم است ازدواج نکنم. به این ترتیب، من آن را ارسال می کنم کوری اول و ببینید که آیا… و گاهی اوقات او فقط روی آنچه به او می دهم می نویسد و ما چیزی را تغییر نمی دهیم. و مواقع دیگر این تکامل است. و سپس، تا آنجا که قطعات گیتار، مانند من همیشه آهنگ گیتار چپ و راست را انجام خواهم داد. و حتی در استودیو، میک و من مسیرهای سخت چپ و راست را انجام خواهم داد. اما ممکن است آهنگ هایی وجود داشته باشد که اگر اتفاقی بیفتد که آهنگی باشد که من در خانه نوشته ام، ممکن است او بخواهد مانند «این ریتم واقعاً عالی است، اما من این ایده را دارم و می خواهم آن را اجرا کنم». و این عالی است، زیرا یک بعد کاملاً جدید به آهنگ اضافه می کند که من فکرش را نمی کردم، که عالی است. وقتی آنقدر به چیزی وابسته می شوید و آنقدر در ذهن خود با آن هستید، نمی توانید عینی به آن نگاه کنید، اما آن را به کسی می دهید. میک و او آن را از دیدگاهی کاملاً متفاوت و سبک متفاوتی از نواختن می شنود و کاری می کند که حتی به ذهن من هم نمی رسد. و ناگهان این چیزی است که آهنگ را می برد و به جایی می برد که باید باشد."
SLIPKNOT اخیراً بخش آمریکای شمالی را تکمیل کرده است "درد اینجا می آید" تور. امسال این نه نفر بیست و پنجمین سالگرد اولین آلبوم مهم خود را جشن گرفتند. "گره لغزنده"، که در سال 1999 گروه را منجنیق کرد.
SLIPKNOTمجموعه 14 آهنگی از چیزی جز مواد آن LP شامل دو قطعه که تقریباً 25 سال بود اجرا نشده بود، تشکیل می شد.
"هیچ چیزی که امشب خواهید شنید بعد از سال 1999 نوشته نشده است." تیلور در تمام نمایش هایی که معمولاً با آن باز می شوند، به جمعیت گفته است "(sic)"، "بی چشم" و "صبر کن و خونریزی کن"، و شامل شود "بی زندگی" و "قیچی"که هیچ کدام از آنها از سال 2000 به صورت زنده پخش نشده بود. دیگر آهنگ هایی که به ندرت اجرا می شوند عبارتند از "این را بگیر" (برای اولین بار از سال 2019 پخش شد)"من درون" (اولین بار از سال 2015) و "فقط یک" (2012).
همانطور که در مورد همه اتفاق افتاده است SLIPKNOTدر برنامه های سال 2024 تا کنون، گروه ظاهری کلاسیک به خود گرفت و لباس های قرمز سال 1999 و عناصر ماسک های اولیه خود را به نسخه های مدرن خود بازگرداند و به این واقعیت گره زد که SLIPKNOT بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد.
تولید شده توسط ملت زنده باش، "درد اینجا می آید" نکات برجسته تور شامل Intuit Dome لس آنجلس، Austin\'s Moody Center و موارد دیگر با پشتیبانی مستقیم از پیشروان جوان و پر جنب و جوش هاردکور/متال کنتاکی بود. زد شل. فرهنگ مداری و فروخته شده در تاریخ های انتخابی پشتیبانی ارائه کرد.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=sYxFgCyIqhs[/embed]
منبع: https://blabbermouth.net/news/jim-root-on-composing-new-slipknot-music-with-writing-theres-no-rule-book