FREDRIK ÅKESSON از OPETH می گوید آلبوم "آخرین وصیت و عهد" یک "گام به جلو" دیگر است
انتشار: آذر 02، 1403
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

FREDRIK ÅKESSON از OPETH می گوید آلبوم "آخرین وصیت و عهد" یک "گام به جلو" دیگر است


در مصاحبه جدید با اندرو مک کیسمیت از اسکار و گیتار پادکست، OPETH گیتاریست فردریک آکسون در مورد آلبوم آینده گروه صحبت کرد، "آخرین وصیت و عهد"، که در 22 نوامبر از طریق موسیقی سلطنتی فونیکس/شرکت مادر. بعد از مک کیسمیت پیشنهاد کرد که LP پیدا کند OPETH بازگشت به برخی از صداهایی که گروه را در ابتدا بسیار دوست داشتنی کرد، فردریک گفت (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): "بله، عنصری که بسیاری از مردم در مورد آن صحبت می کنند ظاهراً غرغرها پس از چهار آلبوم بدون غرغر برگشته اند. و دلیلی برای آن وجود داشت زیرا این یک آلبوم مفهومی است و ما می خواستیم این بار یک آلبوم سنگین تر بسازیم. همه آنها متفاوت هستند، به نظر من، در چهار آلبوم گذشته، اما این بار یک درامر جدید داشتیم و بیشتر از کارهای سنگین قدیمی را می نواختیم فکر می کنم این یک گام به جلو است - وارد کردن برخی از عناصر قدیمی، اما همچنین وارد کردن عناصر جدید، همچنین به نظر من، دوره پیشرفته را نیز نشان می دهد، اما فشرده تر است - فشرده ترین OPETH به نظر من آلبوم، بی قرارترین و شدیدترین آلبوم است. آهنگ ها به این اندازه طولانی نیستند، اما مواد کمتری در آنها وجود ندارد. آنها بیشتر هستند - نه مانند TikTok، اما آنها به نوعی اکشن بیشتری دارند."

آکسون همچنین به اضافه شدن درامر در سپتامبر 2022 پرداخت والتر وایرینن (بهشت گمشده، حمام خون، BODOM بعد از نیمه شب) به OPETH رتبه ها او گفت: "(والتر بوده است) شگفت انگیز بود، و خوشبختانه سه تور را با آنها انجام دادیم والتر قبل از شروع کار بر روی آلبوم. و او در تمام راه بسیار خوب بوده و به راحتی می توان با او کنار آمد، که البته این نیز مهم است. اما به عنوان یک بازیکن، او بسیار دقیق است. منظورم این است که او یک درامر اکستریم متال است - او می تواند درامز فوق العاده سریع بزند و بسیار فشرده است، سرعت ثابتی را حفظ می کند - اما او همچنین بسیار با سلیقه است. راهی که ما از او فهمیدیم زمانی بود که او آهنگ را پخش کرد "باغستان شیطان"، که سلیقه زیادی می خواهد و نوع شیار متفاوتی نسبت به آهنگ های معمولی دث متال یا چیزی شبیه به آن است. این پروگ بیشتر است، و او آن عنصر را نیز داشت، که می توانم بگویم احتمالاً کمی نادر است. و او به نوعی روی همه جعبه ها کلیک می کند. فکر کنم (OPETH) نوازنده گیتار/خواننده) میکائیل (Åkerfeldt) واقعاً می خواستم درام ها در این آلبوم چالش برانگیزتر و شدیدتر از همیشه باشند. من می گویم این سخت ترین طبل است OPETH قبلا نوشته یا انجام داده است. و او مجبور شد حدود نیم سال برای میخ زدن آن تمرین کند. بنابراین ما پرسیدیم والتر - خوب، خودش گفت که اگر فقط یک ماه فرصت داشت این آلبوم را یاد بگیرد، نمی توانست این کار را انجام دهد. اما، بله، او یک تزریق ویتامین برای گروه است، زیرا او کمی جوانتر است - یا در واقع بسیار جوانتر - و او برای ما خوب است. ما کمی از خون او را می مکیم زیرا او جوانتر است، بنابراین اکنون احساس شادابی بیشتری می کنیم. اوه، شوخی کردم اما نه، همه چیز خوب بوده است. سوخت جدید."

"آخرین وصیت و عهد" توسط Åkerfeldt، با اشعار ارائه شده با کلارا رونکویست فورس (شنیده شد، سابقباربارای مصلوب شده). "آخرین وصیت و عهد" تولید مشترک بود Åkerfeldt و استفان بومان (شبح، هلالکوپترها)، مهندسی شده توسط بومان، جو جونز (شوخی قاتل، ROBERT PLANT) و OPETH، با بومان، Åkerfeldt و بقیه OPETH مخلوط کردن در آتلانتیس و استودیو هامرثورپ در استکهلم رشته ها روی "آخرین وصیت و عهد" ترتیب داده شدند Åkerfeldt و بازگشت دوست پروگ دیو استوارت (تخم مرغ، خان) و توسط استوارت در استودیو فرشته در لندن هنرمند تجسمی، کسی را که باید از دست داد تراویس اسمیت با ساخت جلد یازدهم خود، یک "عکس" ترسناک که یادآور استنلی کوبریکعکس بدنام "هتل اوورلوک". مایلز شوول (ABBA، ملکه) همچنین مسترینگ و برش لاک وینیل در استودیو ابی رود در لندن

Åkerfeldt فرش قرمز را برای فلوتیست مشهور پهن می کند و JETHRO TULL مرد اصلی ایان اندرسون. نه تنها انجام دهید اندرسونیادداشت های امضای او ادامه دارد "§4" و "§7"، او روایت می کند "§1"، "§2"، "§4"، و "§7". پیوستن اندرسون، اروپا\'s جوی طوفان صدای پشتیبان را به دست می دهد "§2"، در حالی که Åkerfeldtکوچکترین دختر، میرجام اکرفلد، صدای بی جسم در است "§1".

"آخرین وصیت و عهد" یک آلبوم مفهومی است که در دوران پس از جنگ جهانی اول اتفاق می افتد و داستان یک پدرسالار محافظه کار و ثروتمند را روایت می کند که آخرین وصیت و وصیتش اسرار تکان دهنده خانواده را فاش می کند. این روایت در میان اعترافات پدرسالار، واکنش های فرزندان دوقلوی او و حضور مرموز دختر فلج اطفال که خانواده از او مراقبت کرده اند، می پیچد. آلبوم با خواندن وصیت نامه پدر در عمارت آغاز می شود. در میان حاضران یک دختر جوان است که با وجود یتیم بودن و فلج اطفال، توسط خانواده بزرگ شده است. حضور او در قرائت وصیت نامه، شبهات و سوالاتی را در بین دوقلوها ایجاد می کند.

"آخرین وصیت و عهد" تاریک ترین و سنگین ترین رکورد است OPETH در دهه ها ساخته شده است، و همچنین بی باکانه ترین پیشروی گروه است. آلبومی مفهومی که خواندن وصیت نامه یک مرد اخیراً درگذشته را برای مخاطبان اعضای خانواده بازمانده اش بازگو می کند، مملو از ملودرام های دلخراش، افشاگری های تکان دهنده و برخی از وحشیانه ترین و غیرقابل پیش بینی ترین موسیقی است. Åkerfeldt تا به حال نوشته است.

ادامه سال 2019 مورد تحسین گسترده قرار گرفت "در دم زهر"، "آخرین وصیت و عهد" در دهه 1920 سایه آمیز و آغشته به قهوه ای سبز می گذرد. به آرامی اسرار خود را مانند یک فیلم هیجان انگیز کلاسیک از گذشته های دور و تار عنکبوت فاش می کند، با هر آهنگ متوالی نور بیشتری بر دسیسه های بیان شده قهرمان مرده (اما قطعاً بی ضرر) ما می تابد. هرج و مرج احساسی داستان کاملاً مطابقت دارد OPETHموسیقی متن زنده اما کلاستروفوبیک، که هنرمندانه راه خود را به سمت پایانی پرفراز و نشیب اما مجلل می پیچد. استادان حوزه موسیقی خاص خود، OPETH هرگز منحصر به فرد به نظر نمی رسید.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=90VYHtDqtwY[/embed]

]
منبع: https://blabbermouth.net/news/opeths-fredrik-akesson-says-the-last-will-and-testament-album-is-another-step-forward