گاس جی. (گیتار)
هربی لانگانس (آواز)
پتروس کریستو (صدای بم)
من نونز (طبل)
او افزود: «میدانم که اکنون بسیار کسلکننده به نظر میرسد – اصلاً هنری به نظر نمیرسد – اما امروزه لیبلها اینطور فکر میکنند.»
FIREWIND یک آلبوم کنسرت / بلوری منتشر خواهد کرد، “هنوز خشمگین”، در 1 سپتامبر از طریق AFM Records.
“در حالی که ما در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی برخی از موسیقی های جدید هستیم، امیدواریم این نسخه زنده یادبود همراهی خوبی با شما داشته باشد، تا زمانی که سرودهای متال جدید ما از راه برسد.”
گاس و لانگانز در پاییز 2019 با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که FIREWIND رهبر به دنبال جایگزینی مناسب برای هنینگ باسه بعد از تور با QUEENSRŸCHE. فقط چند هفته بعد، ضبط برای “فایرباند” یک معامله تمام شده بود، آماده برای مهندس صدا سوئدی توبیاس لیندل (اروپا، آواتار، حرارت) آنها را با هم مخلوط کنید استودیو صوتی لیندل.
“مسئله این است که من با (شرکت ضبط ما) صحبت می کردم. AFM Recordsبه مالک، در واقع” گاس گفت. “ما در کریسمس ملاقات کردیم و در مورد آن صحبت کردیم. و اکنون یک رویکرد جدید وجود دارد، به نظر می رسد – ما فقط قرار است تک آهنگ ها را منتشر کنیم. این موضوع جالبی بود که آنها مطرح کردند، زیرا آنها فقط می خواهند به انتشار تک آهنگ ها ادامه دهند، و سپس در نهایت آن تکآهنگها بخشی از یک آلبوم خواهند بود. منظورم این است که ما هنوز روی آلبوم کار میکردیم – ما این کار را در مدرسه قدیمی انجام دادیم. من قبلا آهنگها را نوشتم؛ 10 آهنگ و همه اینها را نوشتم. همانطور که ما می رویم تک آهنگ ها را رها کنید و ببینید چقدر کشش دارید، ببینید آیا ما در لیست پخش قرار می گیریم یا خیر. زیرا Spotify لیست های پخش مانند رادیو جدید هستند. این رسانه جدید در حال حاضر است. و این چیزی است که برای لیبلها و هنرمندان درآمد کسب میکند، حدس میزنم. شما مقدار “X” میلیون جریان دریافت می کنید و سپس این درآمد است و آن را ادامه می دهد. و به سراغ آهنگ بعدی و آهنگ بعدی می روید، و در نهایت آن پنج یا شش تک آهنگ را در یک دوره یک ساله می گیرید و آنها را با چهار یا پنج آهنگ دیگر بسته بندی می کنید.”
گاس در مورد تکامل صحبت کرد FIREWINDصدا در مصاحبه 2020 با رادیو جوهر صوتی. او گفت: “مانند هر گروه، ما مراحل مختلف خود را پشت سر می گذاریم. به خصوص برای ما که در گذشته چندین خواننده مختلف در ترکیب داشتیم، هر یک از افراد حال و هوای متفاوت و چیزهای متفاوتی را برای گروه به ارمغان آوردند. فکر می کنم در این رکورد وجود دارد. ، شما عناصری از تمام رکوردهای گذشته ما خواهید شنید، به خصوص با خواننده جدید ما، هربی، زیرا او مرا بسیار به یاد می آورد استیون فردریک، اولین خواننده ما اما این آلبوم نیز تنوع زیادی دارد و این ممکن است طرفداران را به یاد آلبوم هایی مانند (2006) بیاندازد. “بیعت” و (سال 2008) «پیشبینی». اما باز هم، ما سعی نمی کنیم یکپارچهسازی باشن یا نوستالژیک باشیم یا از آن آلبوم ها کپی کنیم. ما به سمت آینده حرکت می کنیم. آن طور که من آن را می بینم، همیشه یک آهنگ جدید برای نوشتن وجود دارد. هر آلبومی سعی میکنم آهنگهای بهتری بسازم، گیتار بهتری بزنم، تمپوهای مختلف را امتحان کنم، با کلیدهای مختلف بنویسم. همیشه چیزهایی وجود دارد که می توانید آنها را در استودیو تجربه کنید.”
پرسیده شد که آیا FIREWINDآخرین تک آهنگ، “سرنوشت فرا می خواند”، که در ماه فوریه منتشر شد، نمایش خوبی از آنچه طرفداران می توانند در ال پی آینده بشنوند، است. گاس گفت: “آره. من فکر می کنم که قطعاً طعم خوبی از اتفاقات آینده است. همه آهنگ ها، فکر می کنم، چنین حال و هوای سرودی دارند. بنابراین، بله، من فکر کردم که این آهنگ واقعاً خوب و قوی برای شروع کار است. خاموش.”
کلیپ اجرایی از “طلوع مداری خورشید”، گرفته شده از “هنوز خشمگین”، در زیر قابل مشاهده است.
FIREWIND گیتاریست گاس جی. نظرات: “باورش سخت است که یک گروه مانند FIREWIND دو دهه است که وجود دارد. در سال 2022 ما فقط برای انتشار مجدد اولین آلبوم خود برنامه ریزی کرده بودیم، اما با پایان یافتن این بیماری همه گیر به آرامی، ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که دوباره در آمریکا و اروپا برنامه اجرا کنیم. پاییز 2022 بیایید، برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد خود، دو نمایش تیتراژ در سرزمین مادری خود، یونان اجرا کردیم.”
FIREWIND 2023 است:
با توجه به جهت موسیقایی جدید FIREWIND مواد، گاس گفت: “فکر می کنم هنوز هم به نظر می رسد FIREWIND. هدف من این بود که این بار کمی آهنگهای سرودیکتر بسازم. به دلیل کل مسیری که این بود، “خوب، بیا تک آهنگ کار کنیم”، فکر می کردم هر آهنگ باید یک تک باشد. بنابراین من هیچ نوع آهنگ مبهم ننوشتم یا در آن نوع منطقه آزمایشی انجام ندادم. من به نوعی روی نوشتن آهنگهای سه (یا) چهار دقیقهای تمرکز کردم که انرژی بسیار بالایی دارند، چیزی که میتوانید در یک جشنواره در مقابل جمعیت زیادی آن را اجرا کنید. این بار فلسفه من پشت این یکی بود. کدام خوب است. نوشتن این نوع آهنگ ها آسان نیست. مردم فکر می کنند آسان است، “اوه، خیلی ساده است” و چیزهای دیگر. اما ساختن آن و طنیناندازی با جمعیت بزرگتر چندان آسان نیست. پس بیایید ببینیم چگونه است.”