پل ادامه داد: “من همیشه به مردم می گویم که فقط خوشحالم… فکر می کنم شانس آوردم. همه باید زمانی به دنیا بیایند که به دنیا بیایند و من اتفاقاً در آن دوران انتقالی با فلز به دنیا آمدم… نوجوان بودم در آن زمان در آن زمان در اوایل دهه 80 و سپس با موسیقی و تغییر هر روز صحنه در حال رشد بود. ببینید چقدر تغییر در صحنه متال از 80 تا 90 اتفاق افتاده است. باور نکردنی است. یا از 82 تا 85 یا ” از 85 تا 88. و ما به عنوان یک نوجوان گرسنه بخشی از آن بودیم که حتی مطمئن نیستیم چه چیزی… شما وارد گروه های خود می شوید و حتی مطمئن نیستید که هنوز به طور کامل وارد چه چیزی هستید، زیرا هنوز در حال قالب گیری هستید و همه چیز بنابراین من احساس می کنم بسیار خوش شانس هستم که بخشی از همه اینها و داشتن آن انتقال ها و بخشی از جنبش هستم، به طوری که بگویم. دوران بزرگ شدن در آن دوران بسیار خوبی بود. و اگر اینطور نبود، آدمخوار آن چیزی که هستند نمیشوم، و بدیهی است که من درامر که هستم و نوازندهای که هستم، نخواهم بود. بنابراین همه چیز به دلیلی اتفاق افتاده است و به همین ترتیب است. اما، بله، زمان های هیجان انگیز. قطعا.”
در مصاحبه جدید با پادکست “هیچ چیز تکان دهنده”.، درامر پل مازورکیویچ دث متالرهای قدیمی مستقر در فلوریدا جسد آدمخوار از او پرسیده شد که آیا شفافیت و تعامل با طرفداران در عصر رسانههای اجتماعی را به روزهای قبل از اینترنت ترجیح میدهد، زمانی که ندانستن چیزهای زیادی باعث ایجاد رمز و راز خاصی میشود که با قرار گرفتن در معرض کامل از بین میرود. او پاسخ داد (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): “کار سختی است. سخت است، زیرا، بدیهی است که من آنچه را که اینترنت و فناوری برای ما به ارمغان آورده است، دوست دارم، جایی که شما همه چیز را در اختیار دارید، گروه هایی که می توانند کارهای زیادی انجام دهند و چیزهای زیادی بدانند. . آی تی است جالب است، اما فکر می کنم ذهنیت قدیمی من یا نسل قبل از آن، شما به نوعی انجام دادن دلتنگ عرفان روزهای قدیم که در مورد گروه ها چیز زیادی نمی دانستی و مجبور بودی اطلاعاتت را از رفتن به خرید مجله می گرفتی، چه اطلاعات کمی داری انجام داد از آن چیزی بگیرید یا چیزی که دارید، یا این چیزهای شفاهی است. بنابراین دلم برای عرفان قدیمی فلز در دوران قدیم به خاطر ندانستن و نداشتن همه چیز در دستان شما تنگ شده است. این یک مشکل است، زیرا از طرف دیگر، خوب است که با طرفداران در ارتباط بمانیم و افراد زیادی می توانند… اگر آن فناوری نبود، در حال حاضر این کار را انجام نمی دادیم. بنابراین یک کار سخت است. اما باید بگویم، فقط نگاهی به گذشته که چگونه بزرگ شدم و همه اینها، آن عرفان خاصی را داشت. حالا شاید وقتی جوانتر بودم، این کار را می کردم دوست داشت مثل الان باشد، چون میتوانی به گذشته فکر کنی، چه میدانستم یا میتوانستم بدانم یا این و آن، که تو بهتر نمیدانی، زیرا البته به آن فکر هم نمیکنی، وقتی همه اینها در آینده اتفاق می افتد و شما فقط در حال زندگی می کنید. اما به گذشته نگاه میکنم که چگونه بزرگ شدم، و رفتن به فروشگاههای ضبط و پیدا کردن گروههای جدید از این طریق سرگرمکننده بود و اینگونه بود که شما وارد یک مقدار زیادی از گروه ها، یا خواندن در مورد آنها در یک مجله. اگر نه، میروید به یک فروشگاه موسیقی و میگویید: «اوه، به این رکورد نگاه کن. وای. به نظر جالب می رسد. بگذار آن را بپوشانیم. وای. این عالی است. و اینگونه بود که به موسیقی جدید پی بردید و چگونه وارد گروه ها شدید. حالا، البته، چه کسی این کار را انجام می دهد؟ این است هرگز اتفاق خواهد افتاد بنابراین دلم برای آن عرفان و آن روش سابق تنگ شده است. اما حدس میزنم این موضوع گذشته است. حدس میزنم که از اینکه بخشی از آن هستم خوشحالم.”
جسد آدمخوارپانزدهمین آلبوم استودیویی، “خشونت غیر قابل تصور”، در آوریل 2021 منتشر شد Metal Blade Records. اریک روتانیکی از تحسینشدهترین گیتاریستهای دث متال که به خاطر زمان خود به عنوان بخشی از آن شناخته میشود فرشته مرضی در طول دهه 90 و اوایل دهه 2000، و همچنین دست زدن به وکال/گیتار برای نفرت ابدی، گیتار و همچنین مهارت های تولیدی خود را به این تلاش که در او ضبط شده است وام داد ضبط مانا در سن پترزبورگ، فلوریدا. بازداشتگاه قبلاً چهار تولید شده بود جسد آدمخوار آلبوم ها (علاوه بر “خشونت غیر قابل تصور”)، در کنار امثال بز، سبز متین و بلفگور. از سال 2019 با پر کردن گیتار زنده، در سال 2020 به عضویت کامل درآمد و در روند نوشتن سهیم شد.