این آهنگها که عمدتاً از انحرافهای پرهیاهویی که نمونهای از آثار جدیدتر بودند، بیبهره هستند، بهجای سوسو زدنهای صمیمی مجموعههای پس از بیام، عظمت و انفجار را در بر میگیرند. هر یک از این هشت آهنگ که ریشه در ریفینگ اسکابروز، ملودی وحشیانه و موذیانه و پوشیده از یخبندان دارند، تعادلی بین شدت قدیمی و قدیمی برقرار می کنند. FENترانه سرایی پیچیده گاهی اوقات زیباست. در برخی دیگر، با شتاب خصمانه غرق می شود.
آهنگ هایی مانند بازکن غارتگر “پاک کردن جهل” و رعد و برق گسترده ترانه عنوان، مطالعاتی در مورد تکرار هیپنوتیزمی است، زیرا تمایلات ملودیک سازندگان آنها افراط میکنند، در اطراف هستهای از انفجارهای مهیب بافته میشوند و به زیبایی در هوا معلق میمانند، مانند عواقب یک طوفان سهمگین. در جای دیگر، “خراب شده” گامی جسورانه اما کاملاً مناسب به سمت چیزی در دسترستر برمیدارد، با قلابهای یخزده که از هستهای تپندهای از عظمت و شکوه بیرون میآیند. در حالی که بسته شدن “همه چیز از دست رفت” از خویشتنداری ظریف و درخشش آسمان شب استفاده میکند تا شنوندگان را به حالت آرامش کاذب سوق دهد، قبل از اینکه بهطور یکپارچه به یک فریاد کمک با سرعت آهسته و بادگیر تبدیل شود، از طرف خود طبیعت. تعداد کمی از باندها با چنین مهارتی و در حالی که قدرت خارق العاده عناصر را تداعی می کنند “یادبودهای غیبت” ممکن است گهگاه مانند یک آلبوم سنتی بلک متال با تزیینات تیره و تار پاییزی به نظر برسد FENشخصیت موسیقایی او همه چیز را به سطح بالاتری از ابهت غرق در باران و از نظر عاطفی محروم می کند. جنبش پس از بلک متال از اینجا شروع می شود. احتمالا.