میچ مالوی در مورد نوازندگانی که به شدت به آهنگ های پشتیبان متکی هستند: “فکر می کنم برخی گروه ها بیش از حد از آن استفاده می کنند”
]
منبع: https://blabbermouth.net/news/mitch-malloy-on-musicians-who-rely-heavily-on-backing-tracks-i-think-some-bands-use-it-too-much
سابق SKID ROW خواننده سباستین باخ قبلاً گفته بود که او “یکی از آخرین افرادی” است که هنوز از آهنگ های از پیش ضبط شده در برنامه های زنده خود استفاده نمی کند. او گفت: «نمیدانم تا کی میتوانم به شما بگویم که از نوار روی صحنه استفاده نمیکنم، زیرا این کار را نمیکنم و هرگز هم استفاده نکردهام». پیامد صدا. “و من هنوز این کار را نمیکنم. وقتی گروههای بازکننده دارم، و آنها از نوار استفاده میکنند، و سپس بیرون میآیم و از نوار استفاده نمیکنم… گاهی اوقات، این به من احساس حماقت میدهد، زیرا میگویم: “چی آیا من این کار را انجام میدهم، وقتی همه این بچههای نصف سن من میتوانند روی صحنه بیایند و همه حرکات من را انجام دهند، اما لازم نیست یک ساعت قبل از نمایش یا هفتهها قبل از اولین نمایش گرم کنند؟ گاهی اوقات، من می گویم، “چرا من حتی اذیت می کنم، اگر عموم مردم به این روش دیگر عادت کرده اند؟” دیدن یک گروه خوب که در واقع یک گروه موسیقی واقعی است بسیار نادر می شود – که در حین پخش نوار، تقلید یا انجام حرکات احمقانه انجام نمی دهد. فقط با گذشت سالها نادرتر می شود.”
بوسه پیشکسوت پل استنلیاو که چندین سال است در تلاش برای زدن نتهای بلند در بسیاری از آهنگهای کلاسیک گروه است، متهم به خواندن برای یک نوار پشتیبان شده است. بوسهادامه دارد “آخر جاده” تور
مارس گذشته، بوسهمدیر قدیمی دکتر مک گی دفاع کرد استنلیاجرای آواز در “آخر جاده”با توضیح اینکه “کودک ستاره” در هر کنسرت “به طور کامل برای هر آهنگی می خواند”. وی توضیح داد: تقویت شده است. این فقط بخشی از فرآیند است که مطمئن شوید که همه آهنگها را همانطور که برای شروع باید خوانده شوند میشنوند. هیچ کس نمی خواهد بشنود که مردم کارهایی انجام می دهند که واقعی نیستند، این چیزی نیست که آنها برای شنیدن آن آمده اند.”
چه زمانی مک گی از او خواسته شد تا توضیح دهد که آیا او “در واقع میگوید مسیرهای پشتوانهای وجود دارد که (پل است) آواز خواندن برای” Doc گفت: “او برای آهنگها میخواند. همه اینها بخشی از یک فرآیند است. زیرا همه میخواهند آواز همه را بشنوند. اما او به طور کامل برای هر آهنگی میخواند.”
او ادامه داد: «فکر میکنم برخی گروهها بیش از حد از آن استفاده میکنند، و فکر میکنم این بد است. “من با آن موافقم. من فکر می کنم که این یک نوع مزخرف است. اما اگر این کار را انجام می دهید تا چیزی را بچشید که روی رکورد بوده است، واقعاً باید زنده باشد و کسی را ندارید که بتواند نماینده باشد. روی صحنه یا آنها خیلی مشغول انجام کارهای دیگر در آن لحظه در آهنگ هستند، یا هر چیز دیگری، و این جدایی ناپذیر است به آهنگ، و اگر بتوانید آن را محترمانه و با سلیقه انجام دهید و صدابردار بداند دارد چه کار می کند و آن را زیاد بلند نمی کند، اشکالی ندارد. اما فکر نمیکنم واقعاً در مورد آن صحبت کنیم.»
“هیچ کس با سینت سایزر روی صحنه ما وجود ندارد، هیچ نمونه ای روی درام وجود ندارد، هیچ چیز وجود ندارد.” ژن ادامه داد. “در حال حاضر گروه های کمی هستند که این کار را انجام می دهند – AC/DC، متالیکا، ما من حتی نمی توانم در مورد آن بگویم U2 یا رولینگ استونس. تعداد کمی از گروهها هستند که از آهنگهای (پشتیبان) استفاده نمیکنند.”
در مارس 2020، درخشش پایین گیتاریست زک مایرز گفت که “90 درصد” هنرمندان راک در طول اجرای زنده خود از حداقل برخی از آهنگ های از پیش ضبط شده استفاده می کنند. او گفت خوراک راک: “آزارم می دهد که مردم را آزار می دهد. من می گویم “چرا این شما را آزار می دهد؟” این طور است. مردم از دهه 80 این کار را انجام میدهند. و ما میخواهیم صدا به بهترین شکل ممکن باشد. آیا میتوانیم فقط ما چهار نفر به آنجا برویم و بهترین نمایش راک را اجرا کنیم؟ البته. اما ما اینطوری نمیخواهیم.»
سابق سفید عالی خواننده میچ مالوی گروههایی را که در طول اجرای زندهشان به شدت به آهنگهای از پیش ضبطشده تکیه میکنند، سنگینی کرده است.
در سال 2019، آیرون میدن گیتاریست آدریان اسمیت او گفت که با برخی از هنرمندان راک که در اجرای زنده خود به قطعات از پیش ضبط شده تکیه می کنند، “موافق” نیست. او گفت: “من به شما می گویم، من آن را با بسیاری از گروه های جوان تر می بینم، و به نظر من اصلا چیز خوبی نیست.” نیویورک پست. “منظورم این است که موسیقی در حال حاضر بسیار فنی شده است. شما سیستم های ضبط کامپیوتری دارید که ما از آنها استفاده می کنیم، اما من فکر می کنم که ما از آنها بیشتر برای راحتی استفاده می کنیم تا اینکه نیاز داشته باشیم. ما با چند گروه که از نوار استفاده می کنند تور برگزار کرده ایم. واقعی نیست. شما قرار است زنده پخش کنید، باید زنده باشد. من با استفاده از نوار موافق نیستم… فکر می کنم واقعاً مایه شرمساری است.”
“وقتی برای دیدن یک نمایش زنده 100 دلار دریافت می کنید و هنرمند از آهنگ های پشتیبان استفاده می کند، مشکل دارم.” سیمونز گفت. “این مانند مواد تشکیل دهنده غذا است. اگر اولین ماده روی برچسب شکر است، حداقل صادقانه است. باید روی هر بلیط باشد – شما 100 دلار می پردازید، 30 تا 50 درصد از نمایش (در) آهنگ های پشتیبان است و آنها گاهی آواز می خوانند، گاهی اوقات همگام سازی می کنند، حداقل صادق باشید.
یکی از نوازندگانی که در مورد استفاده گروهش از آوازهای نواری در طول اجراهای زنده صحبت کرده است MÖTLEY CRÜE نوازنده باس نیکی سیکس، که گفت: ما از سال 87 از فناوری استفاده کردیم. او اضافه کرد که گروه از “سکانسسازها، آهنگهای فرعی، آهنگهای صوتی پسزمینه، بهعلاوه خوانندههای پسزمینه و ما استفاده میکند.MÖTLEY CRÜE همچنین ضبط شده) چیزهایی که نمیتوانیم با آنها گشت بزنیم، مانند قطعات ویولن سل در تصنیفها و غیره… ما آن را دوست داریم و آن را پنهان نمیکنیم. این یک ابزار عالی برای پر کردن صدا است.”
در مصاحبه ای در سال 2014، MÖTLEY CRÜE گیتاریست میک مارس اعتراف کرد که از این واقعیت که گروهش از آوازهای پشتیبان از پیش ضبط شده در برنامه های زنده خود استفاده می کند، احساس راحتی نمی کند و ادعا می کند که ترجیح می دهد گروه هایی را تماشا کند که اجرای آنها به طور کامل به صورت زنده ارائه می شود. او گفت: «من آن را دوست ندارم. “فکر میکنم گروهی مثل گروه ما… باید بگویم که گروههای دهه 60 مورد علاقه من بودند – گروههای دهه 60 و 70 – زیرا آنها واقعی بودند، مثل گروههای سه نفره یا گروههای چهار نفره، و تازه از آنجا بلند شدند و آن را شروع کرد. اشتباه کرد؟ پس چی؟ کمی خالی به نظر می رسید اینجا یا آنجا؟ پس چه؟ من واقعا دوست دارم.یعنی میتونم یه لباس بپوشم موتلی سی دی و تمام روز با آن بازی کنید. من نمی خواهم این کار را انجام دهم.”
در سالهای اخیر، هنرمندان بیشتری برای تکیه بر آهنگهای از پیش ضبطشده، ماشههای درام و سایر فناوریهای متنوعی که کنسرتها را مصنوعیتر و در عین حال سازگارتر میکند، مجوز داده شده است. خوب یا بد، آهنگ های از پیش ضبط شده برای هنرمندان تور در تمام سطوح و ژانرها به طور فزاینده ای رایج می شوند و فقط در موسیقی پاپ استفاده نمی شوند – بسیاری از هنرمندان راک از آهنگ های پخش به درجات مختلف استفاده می کنند.
در سال 2015، بوسه نوازنده بیس / خواننده جین سیمونز گروههایی را که از نوارهای پشتیبان استفاده میکردند به دلیل اینکه به اندازه کافی صادق نبودند که این واقعیت را در بلیطهای کنسرت خود گنجانده بودند، مورد انتقاد قرار داد.
صحبت کردن با راک تایتان در مورد تکیه برخی از بازیگران راک به آهنگ های از پیش ضبط شده، میچ گفت (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): “این یک چیز جالب است. زیرا من فکر می کنم که اگر آن شخص نتواند آن را انجام دهد و سپس مجبور شود آن را جعل کند، فکر می کنم بد است. اما فکر می کنم، وقتی می دانید که بچه های آنجا فوق العاده با استعداد هستند و آنها فوق العاده با استعداد هستند و می توانند کارهای زیادی انجام دهند، و فقط برای تقویت برنامه، کمی انجام می دهند – آنها فقط کمی بک وکال را صدا می کنند، اما همچنان می خوانند، مانند حمایت – برای انجام این کار… من فکر میکنم اگر کمی انجام شود، اشکالی ندارد، فقط برای یادآوری به مردم، مثلاً “اوه، آره، این چیزی است که به نظر میرسد.” اما آنها نمی توانند آنجا باشند و کاری انجام ندهند، منظورم این است که این مسخره است.