
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
توصیه مارتی فریدمن به گیتاریست های جوان: "شما باید فرصت هایی برای نواختن در مقابل دیگران ایجاد کنید"
در مصاحبه جدید با چین اسکای لاین، سابق MEGADETH گیتاریست مارتی فریدمن از او پرسیده شد که در مورد بازیکنان جوان تر که بیش از حد روی توسعه تکنیک های خود تمرکز می کنند و احتمالاً فاقد بیان احساسی و خلاقیت در بازی هستند، چه فکر می کند. او پاسخ داد (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): "خب، تکنیک مهم است. شما باید بتوانید ساز بزنید. پس مطمئناً تمرین هر کاری خوب است. اما آنچه من همیشه می گویم این است که باید فرصت هایی برای نواختن در مقابل دیگران ایجاد کنید. این کار را نمی کند. مهم نیست که یک جورهایی مبتدی، متوسط \u200b\u200bو فوق العاده هستید، وقتی جلوی مردم بازی می کنید، بدنتان می گوید: «باید بهترین بازی را انجام دهم، زیرا نمی خواهم جلوی مردم خرابکاری کنم.» این یک فشار است که کاری را که بازی می کنید بسیار موثرتر می کند. مردم، بدن شما را مجبور می کند که بیشتر (در مورد) ارتباط داشته باشید و شما نمی خواهید شبیه یک احمق به نظر برسید زمان تمرین به این معنی است که در مقابل خواهر، برادر، خانواده و دوستانتان تمرین کنید. این خیلی بهتر از نواختن در اتاقتان است "
در اکتبر 2023، فریدمن صحبت کرد آب شیرین\'s نیک باوکات در مورد اهمیت ایجاد صدای خلاقانه خود هنگام نواختن گیتار. او در بخشی از سخنانش گفت: "واقعاً این راه هویت داشتن است. تمرین کردن یک چیز است و بدیهی است که تمرین بسیار مهم است. اما در عین حال به خودتان فکر کنید که "چرا من این کار را می کنم؟ آیا من برای چه چیزی باید بگویم؟ و نیازی نیست که همه چیز را به یکباره بفهمید به عنوان آخرین TikTok مردی که باور نکردنی است چیزی که باید باشی دقیقاً خودت هستی، چیزی که می خواهی خودت را به آن نشان بدهی. و فکر می کنم بسیاری از مردم مردی را می بینند که ماه ها و سال ها با مترونوم تمرین می کرد و این نت های بی عیب 16 را با 200 ضربه در دقیقه می نواخت، و می گویند، "این کاری است که می خواهم انجام دهم." و اگر هدف شما این است، کاملاً خوب است، اما از آن مشاوره واقعاً خوبی از من دریافت نخواهید کرد زیرا انجام آن بسیار ساده است - انجام آن بسیار بسیار ساده است: هر چیزی را بردارید و آن را تمرین کنید. چیزی که من و شما امروز در مورد آن صحبت می کنیم این است که چگونه صدای خود را تا حدودی با آکوردهایی که همه دارند توسعه دهید. همه A دارند، همه F دارند، همه E دارند و همه این آکوردها. و چگونه این کار را انجام می دهید؟ شما فقط چیزهای مختلف زیادی را امتحان می کنید، و باید خودتان تصمیم بگیرید که "من این را دوست دارم."
او افزود: "فقط یکی از شما وجود دارد. هر فردی یک فرد است. هر فردی درون خود چیزی دارد که با نفر بعدی متفاوت است. شما فکر می کنید بسیاری از این نوازندگان گیتار، صدایشان یکسان است. خوب، به این دلیل است که آنها به همین ترتیب در حال یادگیری این تئوری ها هستند، و از معلمان تنبل گیتار یاد می گیرند، و این تکنیک ها و ترفندها را یاد می گیرند و همه اینها همان چیزهایی است که همه یاد می گیرند بنابراین، در یک نقطه، شما باید با جزئیات بسیار کوچک تصمیم بگیرید که واقعاً با کدام یک از این چیزها می خواهید خود را نشان دهید و من فکر می کنم که من احتمالاً این را هزار بار گفته ام.
فریدمنزندگی نامه خود، "ژاپنی رویایی"، وارد 3 دسامبر از طریق چاپ جایگشته.
در ماه جولای، فریدمن تاریخ تور 2025 آمریکا را برای حمایت از آخرین آلبوم انفرادی خود اعلام کرد. "درام"، در حال حاضر بیرون Frontiers Music Srl. این سفر در 25 ژانویه در لاس وگاس آغاز می شود و در 22 فوریه در لس آنجلس به پایان می رسد.
مارتیحضور او در دنیای موسیقی، دنیای گیتار و فرهنگ پاپ ژاپنی رازآلود، عجیب و غریب است و چیزی جز الهام بخش نیست. اولین تأثیر عمده او در موسیقی در دوتایی گیتار تغییر دهنده بازی بود کاکوفونی، که او با گیتاریست به همان اندازه مرموز و اکنون افسانه ای تأسیس کرد جیسون بکر. او سپس به مدت 10 سال به عنوان نوازنده گیتاریست اصلی در ترش متال ژانر تعریف کرد. MEGADETH قبل از نقل مکان به توکیو به دلیل عشق به موسیقی، زبان و فرهنگ ژاپنی.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6iMDZJJ2dYA[/embed]
منبع: https://blabbermouth.net/news/marty-friedmans-advice-to-young-guitarists-you-must-create-opportunities-to-play-in-front-of-other-people