آخرین خط/OZZY OSBOURNE بیسیست سابق، فیل سوسان: چگونه "ساختار برای کسب درآمد از موسیقی تغییر کرده است"
انتشار: آذر 21، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

آخرین خط/OZZY OSBOURNE بیسیست سابق، فیل سوسان: چگونه "ساختار برای کسب درآمد از موسیقی تغییر کرده است"


در مصاحبه جدید با شان پی مک کنا، میزبان از "Rimshots With Sean" در Barstools And Bandtalk، نوازنده باس فیل سوسان، که در آن بازی کرد آزی آزبورن\'s "گناه نهایی" آلبوم و به عنوان یکی از مشترک نویسندگی اوزیبزرگترین موفقیت ها، "شات در تاریکی"، در مورد روش جمع آوری درآمد هنرمندان از منابع جدید و غیر سنتی صحبت کرد. او در بخشی از آن گفت (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): "فکر می کنم ساختار کسب درآمد از موسیقی تغییر کرده است. بنابراین، فکر می کنم زمانی به شما یک فندک رایگان داشته باشید، "یک پیشانی بند رایگان"، "یک رایگان داشته باشید" به شما می دادیم. کلاه بیسبال، "اینم یک بلیت کنسرت ارزان، به کنسرت ما بیایید، و لطفاً بروید ضبط را بخرید." حالا ما رکورد را به شما می دهیم و می گوییم: «اینجا، یک کلاه بیس بال بخرید، یک تی شرت گران قیمت بخرید». بنابراین، ما واقعاً درآمدزایی را برای آن تغییر داده ایم آن را از طریق بلیط های کنسرت بسازید، زیرا شما نمی توانید یک تجربه کنسرت را تکرار کنید تمرکز بر روی نمایش زنده است."

در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند روزی به نقطه ای برمی گردد که نوازنده ها بتوانند از موسیقی خود درآمد بیشتری کسب کنند، سوسان او گفت: "نمی دانم. اگر این اتفاق بیفتد، حتی قبل از اینکه ما بدانیم می آید. اما نمی توانم ببینم که چگونه به فروش موسیقی بازمی گردد، زیرا در این مرحله اکنون مردم موسیقی جدیدی دارند… شما به آمریکای جنوبی می روید، در آمریکای جنوبی، دیگر هیچ کس موسیقی نمی خرد Spotify، این همه خدمات پخش است. وقتی مردم به موسیقی ای که می خواهند بشنوند دسترسی پیدا کنند، دیگر نیازی به خرید آن نیست. تنها استثنا از دیدگاه یک کلکسیونر است. بنابراین سی دی های وینیل یا امضا شده به عنوان اقلام کلکسیونی و موارد مشابه. ما تجارت فوق العاده ای با هر دوی این چیزها انجام می دهیم، به دلایل واضح… بنابراین شما چنین چیزها، آن نوع فعالیت ها را دریافت می کنید. من نمی دانم که همه چیز دوباره به چنین چیزی برمی گردد. من امیدوارم که آنها بتوانند بفهمند، زیرا من با آن درگیر نیستم آکادمی ضبط دیگر، اما اینکه کسی بتواند در این نبرد شرکت کند، می تواند به ما اجازه دهد که کمی درآمد اضافی داشته باشیم."

فیل ادامه داد: وقتی مدیران عامل شرکت را می بینم Spotify افزایش نرخ ها، افزایش نرخ اشتراک، دریافت مبالغ هنگفتی از غرامت، و سپس قیمت سهام آن ها در واقع افزایش می یابد. من فکر می کنم که آنها بودجه کافی دارند تا بتوانند کمی بیشتر به ما دستمزد بدهند.

زمانی که همه اینها شروع شد، بحث این بود، ببینید، ما در حال راه اندازی این نوع جدید از کسب و کار مفهومی هستیم، اما برای اینکه بتوانیم از زمین خارج شویم، به یک نرخ کاهش یافته نیاز داریم. و جامعه موسیقی همیشه مایل است که به آنها کمک کند شما بیش از حد. بنابراین، من مایلم کمی توجه و کمک آن جامعه نسبت به ما، نسبت به ما به عنوان نوازنده ببینم."

سوسان ملحق شد آخرین در خط در سال 2016 پس از درگذشت بیسیست اصلی گروه، جیمی بین.

فیل اولین حضور زنده خود را با آخرین در خط در آوریل 2016 در Count\'s Vamp\'d Rock Bar & Grill در لاس وگاس، نوادا.

قبل از سوسان پیوستن آخرین در خط، او و خواننده اندرو فریمن با هم در تولید راک اند رول تحسین شده لاس وگاس بازی کرده بودند "Raiding The Rock Vault". علاوه بر این، فیل و آخرین در خط درامز وینی اپیس تعدادی برنامه را با هم به عنوان اعضای گروه جم آل استار اجرا کرده بودند سر و صدای بزرگ.

نامگذاری شده توسط مایک وارنی از سوابق ترکش دست کم گرفته شده ترین نوازنده باس در دنیای راک/بلوز، سوسان او با یک کیست از هنرمندان از جمله بازی کرده است جیمی پیج، گداها و دزدها، جانی هالیدی، استیو لوکاتر و ادگار وینتر. او به عنوان یک ترانه سرا برای آن موسیقی نوشت وینس نیلاولین آلبوم انفرادی "در معرض دید" و لوکو "لوک" آلبوم انفرادی، سپس آن را با نوشتن و تنظیم دنبال کرد "بعد از رفتنت"، مسیر افتتاحیه در TOTO\'s "فیلدهای ذهنی" آلبومی که بعداً نامزد دریافت جایزه شد گرمی.

در سال 2006، سوسان اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد، "لرزش"و در سال 2011 با دومین آلبوم انفرادی خود ادامه داد. "بدون حفاظت".

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6oGywYDaogg[/embed]

]
منبع: https://blabbermouth.net/news/last-in-line-ex-ozzy-osbourne-bassist-phil-soussan-how-the-structure-for-monetizing-music-has-changed