چارلی بنانته معتقد است لارس اولریچ درباره NAPSTER «کاملاً درست» می گوید، می گوید SPOTIFY «جایی که موسیقی می میرد» است.
انتشار: آذر 03، 1403
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

چارلی بنانته معتقد است لارس اولریچ درباره NAPSTER «کاملاً درست» می گوید، می گوید SPOTIFY «جایی که موسیقی می میرد» است.


در مصاحبه جدید با ایرلندی تایمز، سیاه زخم درامز چارلی بنانته از او پرسیده شد که آیا صنعت موسیقی در بیش از 40 سال از زمان تشکیل گروه به سمت بهتر یا بدتر تغییر کرده است؟ او پاسخ داد: "صنعت موسیقی وجود ندارد. این چیزی است که تغییر کرده است. دیگر هیچ چیز وجود ندارد. افرادی هستند که موسیقی گوش می دهند، اما آنها به موسیقی گوش نمی دهند که زمانی به موسیقی گوش می دادند. اکنون زمان دیگری است.

او ادامه داد: "این یک چیز عجیب است. در حالی که من دیده ام که مردم این جا و آنجا کمی سالم تر غذا می خورند، صنعت موسیقی یکی از چیزهایی بود که بدترین ضربه را خورد و هیچ کس کاری در مورد آن انجام نداد." "آنها فقط اجازه دادند که این اتفاق بیفتد. هیچ محافظتی وجود نداشت، هیچ چیز. ناخودآگاه این ممکن است دلیلی باشد که ما هر سه سال یا هر چیز دیگری رکورد نمی سازیم، زیرا نمی خواهم آن را رایگان بدهم.

"من موسیقی را بسیار جدی می گیرم و کاری که انجام می دهم و چیزی که می نویسم بسیار شخصی است و گرفتن آن برای کسی درست نیست. مثل این است که من پول می دهم. آمازون 12.99 دلار در ماه و من فقط می توانم ادامه دهم آمازون و من می توانم به هر چیزی که می خواهم برسم. در اصل دزدی است. این دزدی از هنرمند است - افرادی که سایت های پخش موسیقی مانند آن را اداره می کنند Spotify.

"من مشترک نیستم Spotify" برکت آشکار کرد. "من فکر می کنم اینجا جایی است که موسیقی می میرد. ما موسیقی را در آنجا داریم زیرا باید همراه با بازی لعنتی بازی کنیم، اما من از بازی کردن خسته شده ام.

"ما از هر صنعتی بیشترین بهره را می بریم. به عنوان هنرمند، ما هیچ پوشش بهداشتی نداریم، هیچ چیزی نداریم." برکت اضافه شد. "آنها ما را خیلی بد به هم زدند، نمی دانم چگونه از آن بیرون می آییم. احتمالاً با فروش لیموناد در گوشه و کنار، پول بیشتری به دست خواهید آورد."

برکت همچنین از او پرسیده شد که آیا فکر می کند؟ متالیکا در تصمیم گیری برای اقدام قانونی علیه ناپستر در سال 2000. اگرچه این پرونده خارج از دادگاه حل شد، اما 300000 کاربر از خدمات پیشگام به اشتراک گذاری فایل موسیقی منع شدند. متالیکاتصویر او در چشمان طرفداران موسیقی ضربه فوق العاده ای به خود دید.

"در مورد آن کاملاً حق داشتند" چارلی گفت. "می بینید که به کجا رسید. همه کسانی که گفتند، "لعنتی متالیکا. آنها حرامزاده های ثروتمندی هستند. از هنرشان محافظت می کردند، از مالکیت معنوی شان محافظت می کردند تا مبادا یک احمقی بیاید و هنر شما را نگیرد. آنها پول در می آورند در حالی که شما فقط هنر می سازید و فقط آن را می بخشید.

مردم هیچ چیزی در این مورد نمی دانند.

در آوریل 2018، برکت\'s سیاه زخم هم گروه، گیتاریست اسکات ایان، گفت که Spotify "خیلی خوب کار کرده بود" برای سیاه زخم اگرچه او در ابتدا مخالف سرویس پخش موسیقی بود.

در حالی که Spotify انتقادهای زیادی را به خاطر پرداخت کم به هنرمندان برای موسیقی خود دریافت کرده است، بسیاری از نوازندگان از آن زمان این پلتفرم را پذیرفته اند. در سال 2015، سیاه زخم گیتاریست مخالف صحبت کرد Spotify زمانی که می گفت «باید برای جریان هایمان دستمزد بیشتری دریافت کنیم» و مدعی شد که خدماتی مانند Spotify "واقعاً موسیقی را بی ارزش کرده بود."

اما سه سال بعد، در مصاحبه ای با اسپانیا جشنواره رستاخیز، ایان فاش کرد که نظرش در موردش تغییر کرده است Spotify، این سرویس را "ابزاری خوب برای همه گروه ها" نامید تا موسیقی آنها شنیده شود.

ایان اعتراف کرد: "من در ابتدا طرفدار پخش موسیقی نبودم، زیرا در یک گروه هستم و احساس کردم، "خب، خوب، من این ایده را دوست ندارم زیرا گروه ها در حال از بین رفتن هستند." "هنوز احساس می کنم که گروه ها در حال از بین رفتن هستند، اما در عین حال، قطعا لذت می برم... دوست دارم بتوانم در خانه ام باشم و اساساً هر آهنگی را روی تلفنم داشته باشم، و می توانم ادامه دهم. Spotify و من می توانم آن را در تمام خانه ام در هر زمان پخش کنم.

اضافه کردن آن Spotify "ابزار خوبی برای همه گروه ها است" اسکات توضیح داد که استریم موسیقی «افت فروش رکورد را جبران نمی کند»، اما مصرف کنندگان گوش های خود را به صورت آنلاین تغییر داده اند و این مدل استریم را به راه آینده تبدیل کرده اند.

او گفت: «اگر سازگاری نداشته باشید، زنده نمی مانید. "این تکامل است، و واقعاً همان چیزی است که هست. و در چند سال گذشته، ما سازگار شده ایم و آنچه را که در جهان می گذرد پذیرفته ایم. برنده شوید و هیچ کنترلی روی آن ندارید سیاه زخم؟ و Spotify واقعاً در چند سال گذشته برای ما بسیار خوب کار کرده است - به خصوص در آخرین رکورد. زیرا ما واقعاً آن را پذیرفتیم "برای همه پادشاهان". و بچه ها ما را کشف می کنند Spotify و بعد می روند بلیط می خرند تا بیایند ما را ببینند. و بعد از آن که گروه را به صورت زنده ببینند، مادام العمر طرفدار خواهند بود."

در مارس 2018، برکت وقتی گفت که "اپل بیش از 20 سال پیش، زمانی که تجارت موسیقی از سازگاری با تغییرات ایجاد شده توسط اینترنت خودداری کرد، دست بزرگی در تخریب موسیقی داشت. هنرمندان وقتی احساس کردند "اوه، من می توانم با 75 میلیون دلار معامله سه آلبوم بگیرم" حرص خوردند، اما در نهایت، اگر آنها این همه پول را بگیرند، چه اتفاقی برای افراد کمتر شناخته شده می افتد. گروه هایی که تلاش می کنند چیزی شوند؟ این پول از کجا می آید؟ منظورم این است که آنقدر آشفتگی بود و واقعاً برای خودش چاله حفر کرد. و حالا چه کسی هزینه آن را پرداخت می کند؟ همه."

متالیکا شکایت کرد ناپستر پس از اینکه گروه متوجه شد که یک نسخه دمو از آهنگ خود درز کرده است "من ناپدید می شوم" قبل از انتشار در سرویس پیشگام به اشتراک گذاری فایل موسیقی در حال گردش بود.

در می 2000، اولریش به طور مشهور یک کامیون کاغذ را تحویل داد شرکت ناپستر، لیستی از صدها هزار نفر که گفته می شود از نرم افزار این شرکت برای به اشتراک گذاری MP3 های غیرمجاز استفاده کرده اند. متالیکاآهنگ های

متالیکا نمایندگان فهرست بیش از 60000 صفحه ای 335435 را گردآوری کردند ناپستر شناسه های کاربر در یک آخر هفته در پاسخ به ناپستروعده فسخ حساب کاربرانی که بدون اجازه مطالب را معامله می کنند. نام های واقعی در این لیست وجود نداشت.

در سالهای بعد، متالیکا موسیقی دیجیتال را پذیرفت: در دسامبر 2012، گروه تمام آلبوم های استودیویی خود و همچنین مواد زنده مختلف، تک آهنگ ها، ریمیکس ها و همکاری های خود را در دسترس قرار داد. Spotify.

]
منبع: https://blabbermouth.net/news/charlie-benante-believes-lars-ulrich-was-absolutely-right-about-napster-says-spotify-is-where-music-goes-to-die