
بروزرسانی: 01 تیر 1404
جیسون بیتنر "همیشه طرفدار لارس اولریچ" است، حتی اگر درامر متالیکا "ماهرترین تکنسین" نیست.
جدیدترین قسمت از "داستان تروی: پادکست برای شهر یقه" دوباره بازدید می کند متالیکااولین و تنها کنسرت او در RPI Field House در 15 مارس 1989. نمادهای هوی متال در سراسر آمریکا در حال غوغا بودند. "عدالت آسیب دیده" تور در حمایت از آخرین آلبوم استودیویی خود در آن زمان "...و عدالت برای همه"و این نمایش دومین اجرای گروه را در منطقه پایتخت رقم زد.
اپیزود دارای مهمان است جیسون بیتنر - ساکن مادام العمر منطقه پایتخت، درامر مشهور جهان برای سایه ها سقوط می کنند و رده 7، و فارغ التحصیلان برای سایر اعمال متال افسانه ای مانند بیش از حد و فلوتسام و جتسام - که خاطرات خود را از حضور در نمایش RPI به عنوان یک دانشجوی 19 ساله به اشتراک می گذارد.
با توجه به برداشت های خود از متالیکا و اقدام حمایتی QUEENSRŸCHE در کنسرت RPI Field House، بیتنر گفت (همانطور که توسط BLABBERMOUTH.NET): "من فقط فکر کردم (QUEENSRŸCHE) عالی بودند من فکر می کردم آنها بهتر از متالیکا آن شب، آن شب خاص و برای من - احساس وحشتناکی دارم که این را می گویم زیرا به تازگی پیامی از (متالیکا درامر) لارس (اولریش) من فقط یک پیام از لارس یکی از هم گروه هایم چند هفته پیش، بهترین هایم را برایم فرستاد و خیلی وقت بود که من را ندیده بود و می خواست به من بگوید، سلام کرد - اما من اولین کسی نیستم که این را می گویم و ما همه می دانند که لارسبا وجود اینکه همه ما او را می شناسیم و دوستش داریم، شب به شب، مثلاً در طبل، ماهرترین تکنسین فنی نبود. بنابراین، فقط بگوییم که نسخه 1989 خودم فکر می کردم که لارس قبل از اینکه در آن شب روی صحنه بیاید، ممکن است چند آبجو بخورد، زیرا من تمام قطعات کنترباس مورد علاقه ام را در میکس نشنیدم. البته، این ترکیب ممکن است به هر حال مکنده باشد. من نمی دانم. هنوز بود متالیکا.
"مردم در طول سال ها به او خیلی بد کرده اند، مثلاً، بله، هر کاری، "آشفتگی"، "نکرده است..." قبلاً میلیون ها بار مستند شده است. تنها چیزی که می توانم بگویم تعداد دفعاتی است که من تعامل داشته ام با لارس اولریش در 30 سالی که من یک درامر حرفه ای هستم، او برای من چیزی جز صمیمی و فردی زیبا نبود و هر بار همیشه برای من وقت می گذاشت، همیشه (همیشه) فقط وقت می گذاشت، هرگز، هرگز، هرگز، هرگز، هرگز یک سنگ ستاره، هرگز تند و سریع. بنابراین من همیشه طرفدار هستملارس"
در طول اپیزود، جیسون همچنین بحث می کند:
* حضور در نمایش تروی در طول تعطیلات تعطیلات پس از تحصیل در مدرسه موسیقی برکلی در بوستون
* انتخاب او "...و عدالت برای همه" به عنوان متالیکابهترین آلبوم
* افکار در مورد تولید صوتی برای "... و عدالت برای همه" LP
* حدس و گمان در مورد اینکه چگونه شخصی موفق شد یک دوربین فیلمبرداری را برای ضبط به خانه میدان بیاورد متالیکا و QUEENSRŸCHE مجموعه ها
* اجرا با برخی از گروه های مورد علاقه خود در تورهای جهان از جمله بیش از حد و سیاه زخم.
* اتحاد مجدد سایه ها سقوط می کنند، گروه جدید او رده 7و کار قبلی با گروه محلی Capital Region استیگماتا
* کشف متالیکا به عنوان یک نوجوان در Schenectady و Niskayuna بزرگ شد و اولین واکنش او به شنیدن "Ride The Lightning" LP.
* شنیدن متالیکا\'s "استاد عروسک ها" آلبوم برای اولین بار، و اینکه چگونه گروه دروازه ای برای گروه های سنگین تر بود قاتل و سیاه زخم.
*حضور متالیکانمایش سال 1986 در مرکز مدنی گلنز فالز با کلیف برتون در گیتار باس، و جلسه اولریش برای اولین بار
* دیدن سایر گروه های متال افسانه ای مانند اوزی آزبورن، MEGADETH، قاتل، سیاه زخم و کلیسای فلزی در مکان های مختلف منطقه پایتخت
در قسمت های آینده فارغ التحصیلان RPI و WRPI دی جی نان تست اریک هاسکینز که در آن شب بخشی از کارکنان امنیتی کنسرت بود و دانش آموز دبیرستانی و متالیکا فن کوین اوکانل. هر دو در آن شب در سال 1989 در برنامه حضور داشتند و خاطرات خود را از این کنسرت به اشتراک خواهند گذاشت.
"داستان تروی: پادکست برای شهر یقه" یک پادکست ماهانه تاریخ شفاهی است که توسط جان بیس - مدیر سابق ارتباطات برای شهر تروی و مشاور دو شهردار - که دیدگاهی دست اول به تاریخ اخیر تروی و روابط قوی با رهبران جامعه، صاحبان مشاغل و ساکنان می آورد.
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید troystorypod.com/metallica.
جیسون بیتنر اعتبار عکس: فرانک وایت
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=hG6jIzRDKiU[/embed]
منبع: https://blabbermouth.net/news/jason-bittner-is-always-pro-lars-ulrich-even-though-metallica-drummer-is-not-the-most-proficient-technician